نزدیک ترین مترو برای دیوان عدالت اداری کجاست ؟
برای مراجعه به دیوان عدالت اداری با مترو، با توجه به مسیر خود ابتدا به یکی از ایستگاه های متروی زیر بروید:
- ایستگاه مترو میدان صنعت شهرک غرب (خط ۷)
- ایستگاه مترو ستاری (خط ۶)
- ایستگاه مترو صادقیه (خط ۲)
سپس، می بایست بعد از خروج از مترو، با تاکسی یا اسنپ به محل دیوان عدالت اداری در پونک مراجعه کرد.
برای مشاهده لیست کامل دیوان عدالت اداری در شهر تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید
عدم پاسخگویی تلفنی
در این موارد بهتر است به صورت حضوری به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید. همچنین می توانید از مشاوره تلفنی با متخصصین بیدبرگ نیز استفاده کنید.
مشاوره دیوان عدالت اداری
برای دریافت مشاوره می توانید با دیوان عدالت اداری تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید. همچنین می توانید از مشاوره تلفنی با متخصصین بیدبرگ نیز استفاده کنید.
دیدگاه ها
داریوش در 1405/03/22 گفت:
خواستم برای پیگیری تخلف دادگاه های حقوقی مسجد سلیمان به این اداره برم. اما نظرات رو که خوندم منصرف شدم.
Mohsen در 1405/03/20 گفت:
با داشتن قرداد و استعلام بیمه و پرینت حساب بانکی حق من نزد کار فرما پایمال شد دیوان هم انگار خوابه.
جاوید در 1405/03/11 گفت:
از خود دیوان عدالت اداری چجوری شکایت کنم، اینهمه وقته ک آزار دهنده و پاسخگویی ندارن و فکر جیب مردم نیستن، گندتون بزنه با اون سامانه و پشتیبانی تون
ناشناس در 1405/03/19 گفت:
واقعا حرف حق رو زدی. قبلا دیوان واقعا خوب بود، الان چند ماهه پرونده ها بررسی نمیشه. نمیدونن که زندگی آدمها به این رای ها وابسته است.
علی در 1405/03/10 گفت:
رفتم اداره پست بجنورد یک تاییدیه ادرس پست خواستم از من 270 هزار تومان پول گرفتن. میگم مگه این 1 دقیقه کار که خدمات اینترنتی هستش مگه چه خبره 270 هزار فرمودن نرخ تهران هستش دیگه همینه. رفتم دفتر مدیر کل با منشی صحبت کردم تماس گرفتن با کارمند اداره اعلام کرده ویرایشی بوده متاسفانه دروغ فرمودن اصلا ویرایشی انجام نداده، 270 هزار پول گرفته بعد که دیدم فایده ایی نداره و کسی جوابگو نیست. گفتم حالا که پول زیاد گرفتید حداقل ویرایش کنید که بعدا ویرایش انجام دادن. این چه وضع فساد اداری بین ادارات مملکت ما؟؟؟؟؟؟ اگه کفگیر دولت به ته دیگ خورده اعلام کنه به صورت رسمی، دیگه لازم نیست از راه نادرست پول جمع کنید. یک برگه A5 اینترنتی تاییدیه پستی باید 270 هزار تومان پول بگیرن بعد یک کارگر یک روز کار سخت انجام بده بگیره 700 هزار؟
ناشناس در 1405/03/09 گفت:
لطفا ب این کارمندان ستاد بنیاد مسکن بگید مخصوصا رئیس بنیاد مسکن که حداقل مردمی ک تو این جنگ خونشون خراب شده کاری ک واسشون انجام نمیدید حداقل مثل ادم برخورد کنید شما هم یه کارمند ساده هستید ن چیز دیگه یکم شرف داشته باشید
ناشناس در 1405/03/04 گفت:
سلام همه مطالب نوشته دوستان خواندم نظرم عوض شد عدالتی وجود ندارد
حسین در 1405/02/27 گفت:
سلام از دیوان عدالت اداری کشور خواهشمندهستیم به قرآن ما با سه رای قانونی حق خودمون رو از کارفرما میخوایم اما تامین اجتماعی اعلام میکنند این رای ها قابل قبول ما نیست جز اینکه به تهران دفتر دیوان عدالت اداری مراجعه کنید واقعا بااین شرایط و..وضعیت بد چه جور امکانش هست با یه پا به تهران مراجعه کرد از ریاست محترم دیوان خواهشمندهستیم رسیدگی ویژه انجام بدند همه چیز شده دروغ به ما مردم وجوانان
حسین در 1405/02/22 گفت:
سلام .هرچند قوانین شفاف برای همه امور جاری مردم وجود دارد / متاسفانه بعلت سو مدیریت ها در سازمانها و بی توجهی به حق و حقوق قانونی متاقضیان و شاکیان علی رغم ارایه مستندات قانونی و شفاف و ... و وجود رانت در اجرای قوانین و عدم نظارت دقیق و مرجعی برای رسیدگی شکایت ها....ناچار باید بابت خواسته قانونی خود به دیوان شکاتی کرد /در این خصوص بنده برای خودم دو مورد شکایت کردم و پیگیری جدی با ارایه مستندات و اشراف برا مقررات مربوطه ان / هرچند یکسالی زمان برد //// خدا روشکر جواب مثبت گرفتم و به حق بزرگی که ذینفع بودم / رسیدم /// حتی بعلت اشنایی با روند بعضی امور برای دیگر دوستان هم دادخواست و پیگیری نمودم و به حقشون رسیدند /علی رغم داشتن مدارک حقوقی و ...با مطالعه دقیق مقررات هر موضوع / مستند سازی نموده و با اطمینان پیگیری و انجام شده و الان هم برای دیگر دوستان در حال اقدام دارم یا راهنمایی میکنم//حق گرفتنی است /با توکل بر خدا و مطالعه و اشراف بر مقررات ان موضوعات//موفق باشید
مهزیار در 1405/02/20 گفت:
من متاسفانه عدالتی ندیدم
ناشناس در 1405/02/13 گفت:
سلام عرض ادب خدمت همه عزیزان لطفاً اگه کسی شماره تلفن از دیوان عدالت اداری داره ارائه دهید ممنون از شما
کیوان در 1405/02/12 گفت:
چرا تمام خطوط دیوان عدالت که تماس میگیرم الان بمدت سه ماه میگه اشتباهه قبلش جواب میدادند ۵۱۲۰۰ الی ۹ تمام خطوط میگن اشتباهه کسی شماره دیگه داره راهنماییم کنه ؟ مسئول دفترها بسیار خوب جواب ادمو میدن و راهنمایی می کنند
Ali در 1405/02/23 گفت:
30100 را بگیرید. بدون پیش شماره
M در 1405/02/09 گفت:
منم دوساله از وزارت ورزش شکایت کردم ولی خبری نشد چرا که پارتی بازی کردن حق منو دادن مفت به یکی دیگه الانم هیچ خبری از دیوان نیست وکیل هم گرفتم ولی خبری نیست
محمد در 1404/09/05 گفت:
عرض ادب و احترام متاسفانه قضات به مدارک ارایه شده توجه ندارند با توجه بایتکه خود پزشکی قانونی زیر مجموعه قوه قضاییه میباشد هم تایید نموده. طرف محجور قیم تشکیل پرونده داده بعد محجور اومده در دیوان انصراف داده هم رییس دفتر قبول کرده هم قاضی خیلی جالبه بعد میگن ایرادی نداره شما اعتراض بزن بله ما هم میدانیم اعتراض حق قانونی ولی پرونده فرسایشی میشود
ناشناس در 1404/08/29 گفت:
با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز. بنده هم شکایت کردم، بجز یکی دو تا از شعبه های دیوان مثل شعبه 57 و 51 دیوان عدالت اداری، الباقی شعب دیوان اصلا درست کار نمیکنن و قضاوت صحیح نمیکنن متاسفانه . نمیدونیم درد مونو به کی بگیم
پروین دارابی در 1404/08/10 گفت:
با این توصیفات شما کاملا ناامید شدم
حمید نوباغی در 1404/08/10 گفت:
نا امید نشید، در صورتی که ماده قانونی برای طرح دادخواست علیه اداره مربوطه رو دارید، به راحتی اقدام کنید و رای هم می گیرید. مشکل جایی پیش می یاد که اشخاص بدون داشتن مهارت ودانش قانونی، اقدام به طرح دادخواست در دیوان می کنن و خوب معلومه که نتیجه هم نمی گیرن! پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی تخصصی بیدبرگ استفاده کنید یا تنظیم دادخواست تون رو به متخصصین بیدبرگ واگذار کنید.
ناشناس در 1405/01/25 گفت:
آقای حمید نوباغی احتمالا تا به حال دادگاه نرفتید قانون کجاس عدالت کجاس
ناشناس در 1404/07/27 گفت:
من از اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی شکایت کردم بدون اینکه مدارک منو ببینن نوشتن دلیلی برای اثبات اراعه ندادم رد کردن کجاش عدالت من مدرک دارم بدون مدرک شکایت نکردم
ناشناس در 1404/07/16 گفت:
عملکرد چندین شعبه دیوان واقعا مرا از زندگی و از عدالت دور کرد. اصلا انتظار نداشتم یک دادخواست در چندین شعبه رای مثبت بگیره در یک شعبه خاص رای منفی این با عدالت منافات دارد. ما از دست شعبات شاکی هستیم باید به چه کسی شکایت کنیم؟ تو را خدا ما را نجات بدید نگذارید ابهت و مجد دیوان عدالت در اذهان شکسته بشه
شعبانی در 1404/06/11 گفت:
زنگ زدم 1 ساعت طول کشید و فقط قوانین رو گفت که همه جا هم نوشته شده ولی دستگاه ها با تفسیر خودشون اعمال می کنن. دوباره باید شکایت کنیم برای اجرا. خوب دوتا از مدیران ارشد رو مجازات کنین دیگه بقیه مدیرها برای اجرا ی مصوبات ابلاغ شده تفسیر نکنن و نظر شخصی خودشون رو اعمال نکنن...در استان گیلان اکثر ادارات بخصوص دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش که داغانه.......
حسین تقی پور در 1404/06/04 گفت:
سلام من از بیمه تامین اجتماعی شکایت داشتم، ولی خدایش خوب رسیدگی شد. رای هم با نفع بنده داد. بیمه هم اعتراض کرد، ولی دیوان رد کرد. جا داره تشکر کنم از تمام قاضی های شعبه ۵۷ بدوی و ۱۸ تجدید نظر
ناشناس در 1404/04/31 گفت:
فساد و بی عدالتی و بی منطقی و غرض ورزی در حکومت آخوندی بیداد می کند
فرهاد در 1405/02/27 گفت:
فساد از پایین تا بالا قوه قضاییه رو گرفته از قتل نفس بدتر داریم که آزاد بگرده
محمد در 1404/03/18 گفت:
حالا برید سریال آقای قاضی رو ببینین !!!! کف میکنین !!!! فکر میکنین عدالت حضرت علی (ع) در مملکت جاریست ! خخخ
باران در 1404/02/01 گفت:
من دو سال یه پرونده دارم. اصلا مدارک را نمیخونن، چون طرف یه ارگان دولتی هست بدون هیچ مستنداتی هر دفعه رای میدن الان بعد از چند دوره محکوم کردن طرف، برای رای جدید دوباره ارجاع دادن به حرف اونا. به نظرم هیچ عدالتی در دیوان عدالت نیست، باید کار را به خدا واگذار کرد. دیوانی که با سفارش صدور رای میکنه واقعا جای تاسف داره
ناشناس در 1404/03/10 گفت:
سلام عزیزم در کشور ما فساد و تبعیض بیداد میزنه. امروز اتفاقا اومدم، دیوان عدالت اداری از دانشگاه خلیج فارس بوشهر، شکایت کنم ولی وقتی صحبتهای شما را دیدم پشیمان شدم. در کشور جمهوری اسلامی ایران عدالت وجود ندارد. در دانشگاه خلیح فارس بوشهر،با وجود دوربین ها، در را روی من قفل کردند و همه چیز کتمان شد، حتی یه تهمت هم بهم زدند. خدا لعنت کند، مسئولین نالایق، که همه چیز کشور ما براساس تبعیض پارتی بازی می باشد.
M در 1403/12/18 گفت:
یکی میخواد از خود دیوان شکایت کنه که هرچی اعتراض و شکایت از آموزش و پرورش رد میکنه. این همه هزینه و تلاش میشه به نتیجه ای نمیرسه
ناشناس در 1404/03/10 گفت:
دقیقا من هم از دانشگاه خلیج فارس بوشهر، شکایت داشتم با وجود مدرک، از افراد خاطی تبعیت میشود. عدالت در کشور ما وجود ندارد اگر حرف از عدالت بزنیم، تهمت بیشتر میزنند. بهتر هست در این کشور سکوت کنیم و فقط نفس بکشیم.
بی نام در 1403/11/28 گفت:
سلام من چهارسال دیوان مراجعه میکنم و هر شعبه برای شکایت یکسان رای متفاوت صادر میکنند. و در مورد رای قطعی هم برای ستاد کل ارتش قابلیت اجرایی ندارد، مگر اینکه رای استنکاف برای فرد اجراکننده صادر شود. در مورد شکایت سنوات ارفاقی پرستاران پاسخگو نیستند و ستاد کل ارتش بخشنامه داخلی صادر کرده که حق افراد در این مورد ضایع می شود. لطفا پیگیری شود
دیدگاه خود را ثبت کنید