برای مشاهده لیست کامل راه برگ تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید
عدم پاسخگویی تلفنی
در این موارد بهتر است به صورت حضوری به اداره ثبت مراجعه کنید. همچنین می توانید از مشاوره تلفنی با متخصصین بیدبرگ نیز استفاده کنید.
مشاوره ثبت برند و ثبت شرکت
برای دریافت مشاوره امور ثبتی می توانید از مشاوره تلفنی با متخصصین بیدبرگ استفاده کنید.
دیدگاه ها
ناشناس در 1405/03/19 گفت:
نمیدونم تلفنها رو برای چی گذاشتن، نیم ساعته 7 نفر جلوی منن بعدم تلفن قطع میشه. بقیه خط ها هم که جواب نمیدن. همه که این امکان رو ندارن که حضوری مراجعه کنن.
امیرحسین در 1405/03/17 گفت:
از طریق تماس پاسخگو نیستن حضوری هم بیست دقیقه جلوتر درب میبندن و میگن قانونه درصورتی که ساعت کاریشون تا ۲ بود الانم شده ۱:۳۰ ولی حدود ۱ ب بعد نمیزارن ورود کنیم اینجوری که نمیشه اصلا.
مصطفی در 1405/03/04 گفت:
متاسفانه یکی از بی نظم ترین و بی حساب کتاب ترین ادارات کشوره . با این وضعیتشون در این شرایط بد کلی ضرر به کار زدن و باعث از کار افتادن چندین نفر شدن
تینا در 1405/02/22 گفت:
وقتی قرار نیست به تلفنها جواب بدید چرا شماره تلفن گذاشتید
ناشناس در 1405/02/12 گفت:
با 136 تماس بگیرید و ثبت شکایت کنید.
ناشناس در 1405/02/10 گفت:
مسخره ترین چیزی که دیدم. چرا کلا تعطیل نمی کنید ؟!؟!؟!؟!؟! صاحب داره اینجا؟؟؟؟
ناشناس در 1405/02/04 گفت:
بعد از کلی پشت خط بودن وقتی نوبت ام شد قطع شد. واقعا متاسفم برای ادارات کشورم
محمد در 1405/01/30 گفت:
یکی از نامنظم ترین اداراتی است که دیده ام قوه قضاییه چرا رسیدگی نمیکند به کار این اداره
حمید در 1405/01/26 گفت:
متاسفم برای سیستم اداری مملکتم
امیر در 1405/01/18 گفت:
اذیت می کنند تا موسسات واسطه کار انجام دهند
ناشناس در 1404/10/18 گفت:
متاسفانه برخورد به بدترین شکل ممکن و اینکه کوچکترین راهنمایی نمیکنند که کار مراجعه کننده پیش بره
ناشناس در 1404/10/02 گفت:
عدم پاسخ گویی در این مملکت موج میزند. ساعت ها در انتظار بودم جواب ندادند. هیچکسی نظارت ندارد. باعث تاسفه
سجاد در 1404/10/01 گفت:
بسیار بی مسولئیت، بی نظم، هیچگونه پاسخگویی پیدا نشد. بعد از دوساعت انتظار قطع میشه..
کیوان در 1404/09/19 گفت:
این اداره نهایت وقاحت رو در برخورد با مراجعین غیر حضوری دارند. از دیروز بیشتر از 7 ساعت پشت خط بودم. سریع تلفن رو روی تماس گیرنده قطع میکنند. این چه کاریه خب درشو گل بگیرید دیگه...
مصطفی در 1404/09/18 گفت:
سلام متاسفم که باید مراتب اعتراض خودم رو اعلام کنم. متاسفانه در این اداره هیچ کس پاسخگو نیست نمیدانم مدیر این اداره کیه و چرا این نوع رفتار رو با مردم میکنید؟ بیش از صد بار تماس گرفتم دریغ از یک پاسخ و جالب اینه که روی عدد(6 )که میزدم یعنی داخلی 6 مشخص بود که اون بی انصافی که اون طرف بود گوشی رو برمیداشت و فوری قطعش میکرد. پیشنهاد می کنم کل تلفن های اونجا رو حذف کنید و در اداره رو گل بگیرید تا مردم بیشتر اذیت نشن
ناشناس در 1404/09/11 گفت:
لطفاً جواب گو باشید این چه کاریه که ادارات دولتی یاد گرفتن اصلأ جواب نمیدن
ناشناس در 1404/09/08 گفت:
لطفا برای رضای خدا جواب بدید، مردم به اندازه کافی گرفتار هستند
خاتم در 1404/07/17 گفت:
پس در نتیجه من دنبال شماره تلفن بودم نا امید شدم دیگه
ناشناس در 1404/07/16 گفت:
واقعا خدا ازشون نگذره. حضوری هم جواب نمیدند
لیلا در 1404/06/23 گفت:
به هیچ وجه پاسخگو نیستن. البته حضوری هم به زور جواب میدن یا میگن سیستم قطع هست
ناشناس در 1404/05/18 گفت:
وقتی جواب نمی دهید؛ حداقل تلفنها را کلا قطع کنید تا به اداره ثبت هزینه تحمیل نشود.
امید در 1404/05/18 گفت:
متاسفانه کسی جواب نمیده
جواد رامی در 1404/05/07 گفت:
متاسفانه پاسخگو نیستن و خدا انشالله پاسخگو شون کنه
ناشناس در 1404/04/07 گفت:
به هیچ عنوان پاسخگو نیستند
محمد در 1404/01/20 گفت:
متاسفانه بیش از نیم ساعت پشت خط بودم و صد متاسفانه اولین اپراتوری ظاهرا پیدا نشد که که پاسخگو باشه
مرضیه در 1404/03/03 گفت:
من هم ساعتها تماس میگیرم پاسخگو نیستن
دیدگاه خود را ثبت کنید